Menu
Winkelwagen

Garantie | Klachten

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Deze wettelijke garantie geldt onverminderd de eventuele extra garanties die wij aanbieden. Wij bieden standaard 1 jaar garantie op de functionaliteit van al onze producten. De accu's en batterijen van laptops, tablets en smartphone geven wij 2 maanden garantie. Houd er rekening mee dat de batterijduur van deze producten mogelijk minder is dan bij nieuwkoop. Bij de meeste producten is het mogelijk om de garantie te verhogen naar 2 jaar garantie. Deze optie krijg je op de productpagina te zien. 

Waar heb je garantie op?

U heeft 1 jaar garantie op alle hardware, zoals;

  • Moederbord
  • Processor
  • Geheugen
  • Hardeschijf
  • Scherm
  • Toetsenbord
  • Etc..

Wat valt buiten de garantie?

Accu levensduur

De batterijduur van een laptop wordt naar mate je het product gebruikt met de tijd mee minder. Helaas kunnen wij hier ook geen garantie op geven. Wij geven wel garantie op de werking van de accu. Dit betekent dat de accu los van de adapter moet werken.

Vochtschade

Vocht en elektronica gaan niet samen. Op elke product zitten speciale vochtindicatoren. Indien er sprake is van vochtschade vervalt de garantie.

Val/stootschade

Als je het product perrongeluk laat vallen of stoot je het product tegen iets aan waardoor er schade of defect ontstaat, dan vervalt de garantie. U kunt wel altijd het product ter reparatie aan ons aanbieden om tegen lage kosten uiteindelijk gerepareerd te hebben.

Hoe meld ik mij aan voor garantie?

Heb je een vraag met betrekking tot de garantie van het aangekochte product? U kunt via www.laptopcentrum.nl/ticket/support uw garantie aanmelden bij ons. U kunt uiteraard ook een mail sturen naar info@laptopcentrum.nl(wij reageren meestal dezelfde dag nog) of telefonisch contact opnemen via 030 760 11 07

Onze medewerkers zullen in eerste instantie uw probleem of klacht op afstand te verhelpen, zodat je snel weer aan de slag kunt. 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@laptopcentrum.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Het product is momenteel niet op voorraad. Vul hieronder uw e-mailadres in en wij informeren u zodra het product beschikbaar is.

Email